Uw strategie voor het samen innoveren zal uw business stimuleren en naar een hoger niveau brengen. Het zal u in staat stellen om het bedrijf af te stemmen op de behoeften van de beoogde marktsegmenten, zowel de huidige als nieuwe.
Wij helpen u met het positioneren in de markt en het beantwoorden van de volgende vragen:
- Hoe positioneren uw concurrenten zichzelf?
- Welke specifieke kenmerken heeft uw aanbod dat dat van uw concurrenten niet heeft?
- Welke behoeften van de klant zouden uw diensten vervullen?
- Is er iets unieks in de plaats van herkomst?
- Wat is het bewijs dat uw producten of diensten beter zijn?
De volgende stap zal zijn om uw bedrijf te positioneren met betrekking tot uw potentiële partners. Wij helpen u met de volgende elementen:
- Definiëren van strategische doelstellingen voor de samenwerking
- Vaststellen van de criteria om uw partners te kiezen en het profiel van de partners
- Maken van een voorselectie van geschikte partners om uw ideeën te realiseren
- Inventarisatie van de behoeften en vereisten om een aantrekkelijke partner of leverancier voor andere bedrijven te worden
- Definiëren van werkbare interfaces en businessmodellen