Uw strategie voor het samen innoveren zal uw business stimuleren en naar een hoger niveau brengen. Het zal u in staat stellen om het bedrijf af te stemmen op de behoeften van de beoogde marktsegmenten, zowel de huidige als nieuwe.

Wij helpen u met het positioneren in de markt en het beantwoorden van de volgende vragen:

  • Hoe positioneren uw concurrenten zichzelf?
  • Welke specifieke kenmerken heeft uw aanbod dat dat van uw concurrenten niet heeft?
  • Welke behoeften van de klant zouden uw diensten vervullen?
  • Is er iets unieks in de plaats van herkomst?
  • Wat is het bewijs dat uw producten of diensten beter zijn?

De volgende stap zal zijn om uw bedrijf te positioneren met betrekking tot uw potentiële partners. Wij helpen u met de volgende elementen:

  • Definiëren van strategische doelstellingen voor de samenwerking
  • Vaststellen van de criteria om uw partners te kiezen en het profiel van de partners
  • Maken van een voorselectie van geschikte partners om uw ideeën te realiseren
  • Inventarisatie van de behoeften en vereisten om een aantrekkelijke partner of leverancier voor andere bedrijven te worden
  • Definiëren van werkbare interfaces en businessmodellen